
Na tento případ jsem narazil úplnou náhodou. Na internetu mě zaujal jeden inzerát – byl podivně formulovaný a na první pohled bylo jasné, že tady si majitel neví rady. Oslovil jsem ho a zjistil, že má sice smlouvu s místní realitkou, ale už několik měsíců se nic nedělo. Žádné prohlídky, žádné info, zkrátka ticho.
Domluvili jsme si schůzku, připravil jsem si podklady a během prohlídky navrhl konkrétní strategii prodeje. Majiteli se to líbilo, podepsali jsme smlouvu – a ještě ten den jsme jeli na druhý byt, který chtěl také prodat. Dvě zakázky během jednoho dne.
Byt byl v původním stavu a šlo o lokalitu, které kolegové moc nevěřili. Ale právě tam přišlo to překvapení – ještě předtím, než jsme vůbec stihli nafotit byt s profesionální fotografkou, jsem měl díky firemní databázi domluvenou schůzku s konkrétním zájemcem.
Ten byt hledal už dlouho, lokalitu znal a hned na prohlídce mi oznámil: „Beru ho.“ Focení jsme tedy ani neabsolvovali – a byt se prodal dřív, než se stihl vůbec zveřejnit.
✅ Osobní přístup a aktivní hledání
✅ Využití interní databáze poptávky
✅ Prodej ještě před inzerováním
Někdy rozhoduje iniciativa a správné načasování. A když víte, co hledají lidé na druhé straně, výsledky se dostaví i tam, kde je ostatní nečekají.
Věřím, že úspěch v realitách spočívá v osobním přístupu a důvěře. Snažím se naslouchat a porozumět potřebám svých klientů, abych mohl nabídnout řešení, která skutečně odpovídají jejich očekáváním. Mým cílem je nejen prodat nebo pronajmout nemovitost, ale také vytvořit pozitivní zkušenost, na kterou budou klienti rádi vzpomínat.